zondag 11 januari 2009

//Ding 18

Als eerste even een beetje overal rondgekeken. Mij aangemeld bij LibbraryThing en een aantal boeken in mijn bibliotheek gezet. Gewoon wat willekeurige boeken en via de LibraryThing widget op mijn blog gezet. Het was even puzzelen maar uiteindelijk toch gelukt. (dat is zo leuk aan 23 dingen dat je steeds handiger wordt in dit soort dingen). Een aantal boeken dit ik heb toegevoegd zijn aardig populair maar anderen kwamen nog niet voor.
Daarna een account aangemaakt bij Dizzie.nl. Ik ben zelf lid van een hele leuke leesclub dus misschien kan ik hier nog wat recensies afhalen.
Vond deze opdracht leuk om te doen en zal hier zeker nog verder mee gaan.

2 opmerkingen:

facility zei

Ik heb even moeten zoeken maar je hebt gelijk, het is iets met Flickr namelijk: http://bighugelabs.com/flickr/
Vervolgens kies je 'Magazine Cover'
Succes!

Peter zei

Op Hyves heb je ook leesclubs zitten. Zoek maar op Hyves met woorden als bibliotheek, leesclub enzovoorts. Misschien wel leuk om er ook een te beginnen?