dinsdag 27 januari 2009

// ding 20 Muziek online

Wij mochten vroeger als kind altijd in de grote vakantie een singeltje uitzoeken. Met mijn ouders gingen we dan naar de platenwinkel en kon het zoeken beginnen. Ik kan mij nog herinneren hoe moeilijk het was om een keus te maken.
Later kwamen de cassettebandjes. Ik heb toen heel wat muziek opgenomen.
Nu laat ik meestal mijn kinderen iets downloaden en dan op cd zetten.
Ik heb mij aangemeldd bij Last.fm. Als je daar eenmaal bezig bent is het het wel heel moeilijk om te stoppen. Erg leuk om daar rond te kijken. Het klopt ook aardig (als je een artiest hebt gevonden en wat je dan ook leuk vindt).
Ik had gisteravond nog een widget op mijn blog willen plaatsten maar daar werd het toch echt te laat voor (nadat ik bij cobydeboby had zitten kijken).
Ik stop met ding 20 nu maar even en ga mij nu storten op ding 21.

1 opmerking:

Peter zei

mijn eerste single was... nee... dat durf ik hier echt niet te zeggen :).
(iets met trio Ad van der Gein of zo...)

Veel plezier met Last.FM!