dinsdag 3 februari 2009

ding//21

Afgelopen week druk bezig geweest met ding 21. Leuk om te doen. Had al eens een account aangemaakt bij discoveries (was alleen mijn gebruikersnaam vergeten) opnieuw opgevraagd en nu echt mee aan de slag gegaan. Ik ben nu mijn boeken aan het invoeren die ik met mijn leesclub heb gelezen. Gelukkig heeft een van mijn leesclub vriendinnen alles vanaf het begin bijgehouden zodat ik haar lijstje zo kan invoeren. Ook wil ik discoveries gaan gebruiken om de boeken te noteren die ik nog wil gaan lezen.
Ook gekeken bij WorldCat en zal hier zeker mij nog eens goed in gaan verdiepen.

Vanavond was ik bij het afscheid van Ingrid in Buiten. Het gonsde overal "23 dingen"
As. donderdag gaat de nieuwe groep beginnen en iedereen is er druk mee bezig.
Ik ben in ieder geval wel van plan om een aantal collega's te gaan volgen.
Maar eerst nog ding 22 en 23.

4 opmerkingen:

facility zei

Leuk dat je zo goed Discoveries kunt toepassen. Ik ben daar duidelijk minder in bedreven, je bent goed bezig!

Peter zei

Natuurlijk mag je gewoon doorbloggen en youtuben en flickren, hoor :)

zwijntjes zei

Leuk, die boekenlijst! Je brengt me weer op nieuwe ideeën. Nog 2 te gaan en dan heb je de 3 sterren gehaald!

biebkriebels zei

Ben jij nou bibliofin? Kost me moeite erachter te komen. Zag je fotootje op mijn blog, ik denk ga effe bij Lydia kijken...